Od začátku září mohou stávající i nový klienti Allianz pojišťovny využívat novou aplikaci, která umožňuje spravovat pojistné smlouvy, měnit na nich osobní údaje a mít tak přehled o detailních platbách za pojistné.

V rámci aplikace je možné online přes internet hlásit pojistné události a sledovat průběh jejich likvidace. Nově můžete také získat přehled o kontaktech na poradce, kteří s vámi smlouvu sjednali a patří mezi její správce.

Moje Allianz, jak se nová aplikace nazývá, je určena klientům Allianz pojišťovny ale také klientům Allianz penzijního fondu.

Hlavním cílem aplikace z mého pohledu je přinést klientům jednoduchost a dostupnost informací kdekoliv a kdykoliv. Stačí vyplnit přihlašovací údaje a rázem můžete online kontrolovat své pojistky, zda jsou řádně zaplacené, případně se můžete podívat na jejich splatnost a další údaje. Tyto informace bylo možné dosud získat výhradně po telefonu nebo na pobočce, dnes vám již k tomu postačí internetové připojení. Zůstávají ovšem i stávající komunikační kanály.

Pokud jste klientem Allianz pojišťovny, aplikaci si můžete vyzkoušet na internetových stránkách www.mojeallianz.cz